پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228902
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:
كشف بيش از 137 كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/09/27 10:58:13
نمایش : 987
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از كشف بيش از ۱۳۷ كيلو گرم ترياك در دو عمليات مشترك و دستگيري چهار نفر در اين رابطه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: طي ۴۸ ساعت گذشته همكاران ما در پليس مبارزه با موادمخدر با كنترل محورهاي مواصلاتي استان و طي دو عمليات مجزي و مشترك موفق شدند چهار خودروي حامل مواد مخدر را كه قصد انتقال مواد به استان هاي مركزي را داشتند توقيف و در بازرسي از اين خودروها ۱۳۷ كيلو گرم ترياك كشف كنند.

وي با اشاره به اينكه در اين رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نيز دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند افزود: با تلاش همكاران ما در پليس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌هاي تابعه از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از ۲ تن و ۷۰ كيلو انواع مواد مخدر كشف شده و در اين راستا ۲۰ باند تهيه و توزيع مواد مخدرمتلاشي و ۳۸ دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري ضمن تأكيد بر افزايش ۵۰ درصدي كشف موادمخدر در سال جاري مبارزه بي امان با موادمخدر را از اولويت هاي پليس استان دانست و خاطرنشان كرد: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از راهبردهاي عملياتي مهم مجموعه فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html